Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 11 november 2021

Je huis op orde

De afgelopen paar weken keek ik naar mijn huis op orde. Ik vind het wel een leuk programma om te kijken. Zelf zou ik er echter niet aan moeten denken om andere mensen alles wat ik heb te laten zien. Zelf heb ik ook de neiging om alles achter de deurtjes te gooien en zo lang de deur dan dicht wil is t prima toch? Ik heb ook hotspots. De kast die we onder de kelder hebben laten maken is wel de grootste. Moet iets uit de weg? Nou hop deur open en snel de deur weer dicht. BIj je huis weer op orde nemen ze alles vanuit het huis mee naar een loods en leggen daar alles per stuk op een kale vloer in een grote loods en dan moet er over elk dingetje besloten worden. Weg Doneren Verkopen of blijven. Bij het uitstallen word ik een beetje kriebelig. Want ze leggen dan elk bordje apart. Dit om natuurlijk zoveel mogelijk vloer bedekt te laten zijn. Ik zou denken alles wat hetzelfde is en heel is op een stapel. Het lijkt allemaal veel maar ik denk dat wanneer ze een gemiddeld huis leegtrekken je allemaal een heel eind komt. Afgelopen week was er een stel die ik geloof een stuk of zes bankstellen had. Man dacht de andere nog een keer te verkopen...Nu mochten ze weg. Hoe en wat precies kan ik je niet vertellen. Ik was nl terwijl ik t programma keek zelf ook in de actie geschoten. Een grote mand met sokken die weer bij elkaar gezocht moesten worden. Helaas wilden de dochters dit keer geen wedstrijdje doen wie de meeste paren had. De mensen kregen er een heerlijk opgeruimd huis voor terug, maar om daarvoor met je billen bloot op tv te gaan....Nee ik doe t zelf wel....ooit....stapje voor stapje.

1 opmerking:

Miranda | Taxx Life Blog zei

Ja ik vind het ook een leuk programma en raakt er door geïnspireerd. Die bankstellen van afgelopen woensdag waren idd een beetje extreem en dan ook nog gewoon bewaren in je huis op bijvoorbeeld de kamers van de kinderen rechtop in een hoek :) Hele bijzonder. Maar zo fijn om het eindresultaat te zien