Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 29 juli 2021

Leuk gescoord bij de Jumbo

Van de week had ik een leuk mazzeltje bij de Jumbo. Er lag een hele grote mand met allemaal pakjes koffie van 250 gram en doosjes met oploskoffie in allerlei lekkere smaken. En nog twee grote blikken met buisman oploskoffie. Ze waren allemaal afgeprijsd naar 50 cent. Ik heb dus even lekker ingeslagen want koffie blijft lang goed en drinken we elke dag. Op de camping meestal de oplosvariant, tenzij we visite hebben dan zetten we een grote pot. Of als we echt zin hebben in cappucino met verse melk en minder zoet dan in die zakjes. (dit verschilt bij ons per dag waar we voor gaan. Al met al heb ik denk ik zo'n 15 pakjes gescoord. De vorige aanbieding was bij ons bij de Plus toen betaalde ik een euro wat ik toen ook al voordelig vond.

2 opmerkingen:

Lot zei

Dat is leuk om te vinden.

Nicole Orriëns zei

Wat een fijne vondst!