Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 11 juni 2021

Cadeautips

Dochter heeft vanmiddag een verjaardagsfeestje. Het betreffende meisje wordt 8. En de wens was een cadeautje. Persoonlijk heb ik er een hekel aan als mijn dochter een boel plastic zooi krijgt als ze jarig is en waarvan ik weet dat de helft na een week al in de prullenbak ligt of dat er zelfs helemaal niet naar om gekeken wordt. Ik probeer zelf altijd cadeautjes voor de kinderen te vinden die ze op maken of die ze sowieso gebruiken. Vandaag mag ze weg met een heel lekker geurtje dat ik ooit al eens voor een euro oo de kop tikte en een mooie stoffen mandalacirkel die je mee kan nemen naar t strand om op te zitten. Laatste nam ik een keer mee tijdens een actie van de Zeeman. JE kon toen een tas vullen voor 2,50 euro en die kleden waren strak opgerold waardoor ik er met gemak naast veel andere dingen ook drie van die kleden in stopte. Oorspronkelijke prijs was 10 euro. Ook voor aankomende vaderdag heb ik alweer mijn slag geslagen Zo kocht ik alvast een Mannengeurtje voor vaderdag met een paar tientjes korting. Nu in de aanbieding en als je dan vooruit denkt kan je mooi wat leuks kopen. Ook voor mijn broertjes verjaardag kocht ik zijn favoriete geur. Duurt nog drie maanden maar beide geurtjes nu kopen scheelt me een dag werken tov de normale prijs. En aangezien ik niet meer werk.....denk ik nu das weer een dag terug verdiend. Wat ik ook doe is bv bij de kringloop een mooie vaas of mooie glazen meenemen en deze dan met gekochte bloemen of een lekkere fles wijn of lekkere biertjes weggeven. Zo heb je toch wat leuks om in te pakken voor een fractie van de kosten als je t ingepakt en wel bij de winkel koopt. Hebben jullie nog goedkope cadeautips?

3 opmerkingen:

nicole orriens zei

Ik had vroeger ook een soort cadeautjes doos. Als ik ergens iets leuks zat, dan kocht ik dat en deed het in de cadeautjes doos. Zo voorkom je impuls en troepaankopen.

geldover zei

Doe je dat nu niet meer dan?

Anoniem zei

Oh ja zo n cadeautjes doos hebben wij ook. Laatst kocht ik een paar heel leuke (als nieuw) boeken in een kringwinkel en er waren ook nagelnieuwe boekenleggers voor 5 cent. Ook flessen wijn oid die we zelf krijgen en niet drinken, gaan naar de cadeaukast (wel ff noteren wat je van wie hebt gekregen, zodat je niet per ongeluk een gekregen cadeau teruggeeft aan de gulle gever) :-)
Oh en altijd eerst checken of het gekregen cadeau wel nog volledig is. Zo kreeg ik zelf ooit van schoonbroer een doos chocolaatjes met 1 chocolaatje uit! :-()