Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 6 mei 2021

Het kabbelt een beetje in aandelenland

Het kabbelt een beetje in aandelenland, de ene dag staat de portefeuille een 250 euro hoger en dan twee dagen later weer 250 euro lager. Beetje jammer, want had graag even wat meer geld uit de aandelen naar de spaarrekening gezet omdat er wat grotere afschrijvingen aan zitten te komen. (gelukkig kan t ook gewoon van de spaarrekening af dus geen probleem) Gisteren zaten de aandelen BAM tegen t aankoopbedrag. Ik had er zelfs een verkooporder instaan op 2,50 euro, maar ondat de beurs zulke vreemde sprongen maakte heb ik die er gisteravond nog uitgehaald. Vanmorgen hebben ze even de 2,50 euro aangetikt zag ik maar daarna ging de beurs weer omlaag. Nu heb ik er een nieuwe verkooporder instaan op 2,50 euro mocht ie h alsnog weer aantikken dan heb ik een 50 euro verdiend maar nog belangrijker er is dan even wat meer geld naar de spaarrekening. We zien wel of t nog gaat lukken vandaag. Verder ben ik bezig met een puzzel van 1000 stukjes en ik moet zeggen t werkt verslavend. Kom nergens anders aan toe. Moet elke keer even bij de puzzel kijken nu...

Geen opmerkingen: