Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 15 mei 2021

Eindelijk genieten op de camping

Dit jaar kwam ik nog niet echt in mijn sas op de camping. Waar het aan lag wist ik niet, we staan op een andere camping en kon de draai niet vinden. Woensdag gingen we weer heen en namen de koel/vrieskast mee en een grote bak speelgoed. Tel daar t mooie weer bij op en ik kwam gaandeweg tot rust. Op deze camping zijn er heel veel lawaaimakende honden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik t lastig vind. TWee plekken verder hebben ze er drie. Een oude lobbes die voor de tent ligt en die niks doet aldus de buurvrouw zolang je maar niet aan hem zit. En ze hebben er twee andere bij die elkaar niet kunnen luchten of zien. Ze grommen er heel wat af en de buurman schreeuwt en scheldt dan op die dieren en heb al menigmaal een slof op de hond horen neerkomen. Gisteren werd er aan de overkant een camper neergezet en daar stapte ook een klein hondje uit. Hondje blafte opgewonden en t baasje maar schreeuwen. Nee niet doen hou op, mag niet wees stil. Hond werd er niet rustiger op.... Achter ons op een ander veld staan er ook een paar heb ze niet gezien, maar af en toe denk ik dat er een compleet hondengevecht daar aan de gang is... Het voorseizoen is bijna voorbij en weet dat er veel op dit veld dan zullen vertrekken. Ben er echt niet rouwig om. Al is t natuurlijk weer wachten wat er voor terug komt. Ga me zo eens even opmaken voor een wandeling. Het is nog rustig hier...

Geen opmerkingen: