Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 19 april 2021

Voortent staat er weer voor

We hebben zaterdag voor de derde keer onze voortent ervoor gezet. Eerste weekend met heel slecht weer opgezet. (goede les doen we nooit weer) Week erna zagen we dat hij er helemaal scheef voorstond en moest alles opnieuw. Vorige week werden we gebeld dat ie op stukken plat lag. Helaas bleek t frame de winterse buien en de vele regen niet te hebben doorstaan. En helaas net allemaal op de cruciale dure stokken natuurlijk. Dus zat er niks anders op dan een hele set nieuwe te bestellen. (Au in onze portemonnee) Afgelopen zaterdag dus de derde keer de boel de lucht in getrokken. We waren tegen 16 uur net klaar en hebben toen nog heerlijk van de zon mogen genieten. 's Avonds speelden mijn man en de oudste nog een spelletje, maar ik kon niet anders meer dan t bed inkruipen toen ik die klaar zag staan. Volgens man en dochter begon ik meteen te zagen toen mijn hoofd t kussen raakte.:-) Heb sinds lange tijd dan ook heerlijk geslapen, eigenlijk wij allemaal want waar we normaal om 7 uur al naast ons bed staan wat t nu kwart over negen voor we wakker werden. Lekker kalm aan ontbeten en om half elf was t alweer lekker genoeg om buiten te kunnen zitten. Vandaag wil ik eens even een megaslinger aan de huishoudelijke taken hier in huis gaan geven. Dit wordt even onderbroken door de prik die ik mag halen. We hopen er maar t beste van en dat ik er niet al te gammel van wordt...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tip: slik voor de prik en de rest van de dag en morgen paracetamol.
Het liefst de Max. hoveelheid van 4 keer per dag 2 stuks.

Anoniem zei


Anoniem,

Kun je dat uitleggen?

groet an

nicole orriens zei

Zo leer je telkens bij. Fijn dat de voortent nu goed staat!