Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 12 april 2021

Ik vind sparen helemaal niet leuk meer..

Ging het zo goed toen ik bezig was met sparen voor de aflossing van de woning. Elke maand een mooi bedrag wat weer afgelost werd en nu is de lol eraf. Ik had nl bedacht dat ik de rekening die ik normaal gebruik om kleine bedragen te verzamelen totdat ik weer een leuke aflossing zou kunnen doen nu wil gaan gebruiken om het geld voor de rolluiken te sparen. En ondanks dat t bedrag nu al boven de 1000 euro staat voel ik me minder euforisch dan wanneer ik weer een 250 euro heb verzameld om mee af te lossen. Moet echt even de tandjes op elkaar zetten en doorgaan totdat ik t saldo heb bereikt. Heb al bedacht dat ik straks t vakantiegeld van mijn man ook voor dit doel ga gebruiken zodat we t sneller bij elkaar hebben. Wil gewoon lekker door met t aflossen.;-)

4 opmerkingen:

Op naar een leven zonder baas zei

Misschien ben je op dit moment je doel kwijt. Voor mij werkte het door een klein deel te sparen voor een doel en het overige te sparen op een algemene rekening. Ook om op deze manier een reserve te krijgen om eventueel eerder te stoppen, of een andere grote droom te kunnen verwezelijke.

Nicole Orriëns zei

Soms heb je even zo'n dipje!

Richard zei

Leuk artikel en ook leuk om te lezen!

Anoniem zei

Gelijk stoppen, nooit iets doen wat je niet leuk vindt