Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 22 april 2021

Bijna weekend...

IK weet niet hoe t bij jullie is maar hier vliegen me de dagen toch een partij voorbij. Helaas staat mijn hoofd nog steeds in de hoogste versnelling en mijn lijf in de laagste. En daardoor komt er heel weinig iit mijn vingers maar ben ik wel bekaf. Ik hoop nu dat de laatste week veroorzaakt wordt door PMS dan zou t na t weekend op moeten klaren en ik weer een spurt moeten krijgen. Kan niet wachten... Financieel weinig te melden momenteel. Helaas zakten de aandelen afgelopen week weer flink in elkaar dus daar verwacht ik de komende tojd even heel weinig van. De belastingaangifte moet ik nog steeds nalopen en definitief maken. Volgende week maar doen dan...Morgenvroeg ga ik maar beginnen met een lijstje te maken wat ik gedurende de dag allemaal wil doen. Dan kan uk afstrepen en elke keer wat doen. En ach wat er niet gebeurt blijft dan wel tot maandag op de lijst staan. Maandag heeft de oudste al vakantie. De jongste krijgt pas een week later vakantie...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn weekend!
Merel

Nicole Orriëns zei

Doordat bij mij iedereen permanent thuis is vanwege corona ontgaan mij de vakanties helemaal!