Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 15 april 2021

Aflosverslaving?

Aangezien ik echt niet van het onrustige gevoel af kwam heb ik vandaag toch 500 euro naar de hypotheek overgemaakt. De sneeuwbal moet echt blijven rollen, ik wil ervan af. Het houdt me bezig als ik niet aflos en dus dacht ik gewoon doen. Helaas gaan de aandelen momenteel niet al te lekker en valt daar weinig winst te verwachten de komende dagen. Ook op MP gaan de verkopen even minder. Wel mag ik binnenkort 70 euro en een keer een bedrag van iets meer dan 10 euro verwachten als bijschrijving en extra op de rekening. Boeken we die eerst wel weg voor de rolluiken....

2 opmerkingen:

Kopka zei

Ik kan je wel begrijpen, dat je door wilt met je doel. Heb je geen vrees voor wat er eventueel gebeurt als je huis naar box 3 gaat in de toekomst?

geldover zei

Nee want al zou dat gebeuren dan nog woon ik goedkoper dan wie dan ook. Daarnaast begint t bij ons te kriebelen. Wellicht willen we emigreren naar Hongarije. Daar kunnen we met veel minder per maand rondkomen en zouden dan dus ook al veel eerder kunnen stoppen met werken. We zijn op meerdere manieren aan t kijken hoe we eerder kunnen stoppen met werken. Ik ben nu al 7 maand thuis. Wellicht dat ik straks alsnog weer voor een paar uur aan de slag wil, of hapsnap wat werken via t uitzendbureau. We willen proberen om zo min mogelijk gebonden te zijn. Het is dat we zo tevreden zijn over deze woning, maar anders zou eerst verhuizen naar iets kleiners en dan mijn man drie dagen werken ook nog een optie zijn