Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 7 december 2020

Yes weer een geldlek gedicht

Helaas had ik nog een redelijk duur abonnement voor mijn mobiel. Op dit moment hoef ik niet zo nodig een nieuwe want hij werkt nog prima en sowieso denk ik dat mijn volgende een goede tweedehandse gaat worden ipv een nieuwe. Ik maak nu ik niet meer werk helemaal niet zo gek veel gebruik van de telefoon. En dus hebben we eens geinformeerd hoe we het nu het beste kunnen aanpakken want wil wel voldoende op internet kunnen en straks als we weer op de camping staan het hele jaar zullen de belkosten ook wat toenemen. Nu kan ik mee op het abonnement van mijn man. Dit kost me dan 12,50 euro per maand maar ik kan dan mee op zijn bundel en onbeperkt bellen en gb gebruiken. Dat laatste niet onbeperkt, maar hij houdt meer dan maandelijks over wat ik gebruik zeg maar..We houden per maand nu 36 euro in de zak. Iets meer dan 435 euro per jaar. Lekker...

2 opmerkingen:

Miranda | Taxx Life Blog zei

Oh heerlijk, ik mag ook oversluiten en twijfel of ik naar SIM only ga of deze telefoon aan mijn zoon geef. Normaal ga ik naar SIM only maar mijn zoon krijgt in maart een nieuwe telefoon.

Nicole Orriëns zei

Goed gedaan. Ik doe altijd prepaid en kom rond met 10 euro per jaar met mijn smartphone.