Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 24 december 2020

Vroeg opgestaan..

Gisteren kwam mijn man onverwacht een nacht thuis slapen. Gelukkig lag er nog wat onder de deksel. Maar vanmorgen vroeg moest hij er wel bijtijds uit. Ik heb hem vandaag een dagje aanwezigheid van onze jongste dochter cadeau gedaan. ;-) Echt na een week hebben onze dames om de haverklap onenigheid en ik moet zeggen dat de oudste de jongste nauwelijks aan kan. Die gaat door totdat het bloed onder de nagels is verdwenen. En zet er vervolgens haar onschuldige gezicht bij op. Het eerste wat de oudste dan ook vroeg toen ze van de lockdown hoorde is of haar jongste zusje wel weer naar school mocht. Vorige keer toen ik werkte werd er voor haar plek gemaakt ivm haar taalontwikkelongsstoornis en het feit dat ik niet vanuit huis kon werken en me er echt niet goed bij voelde dat de dames alleen thuis waren. Deze keer gaan we wel proberen om haar met mijn hulp gewoon thuis goed aan tlde les te krijgen. Het voelt alsof ik nu een hele dag vrij heb terwijl er nog zat moet gebeuren. Straks meteen om 7 uur maar de boodschappen binnen halen. Het kan maar gedaan zijn...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

7 uur is toch voor ouderen om rustig boodschappen te doen

geldover zei

Hier weet ik dat er werkelijk geen een oudere op t ouderenuurtje af komt. Dat heeft de cassiere me zelf aan gegeven. Z balen dat ze een uur eerder open moeten en vervolgens geen 10 klanten zien. Dus nee ik voel me niet bezwaard als ik de winkel in loop en mijn boodschappen op haal. Daarnaast stond ik vooral aan t begin van de coronatijd zo straks van de spanning in de supermarkt dat ik zelf bewust vroeg de boodschappen doe. Kom heel erg weinig buiten. Ben zelf astmapatient en dus ook heel erg bang dat ik t krijg.