Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 28 december 2020

Relaxte kerstdagen

Dit jaar hadden we heerlijk relaxte kerstdagen. Op eerste kerstdag kwamen uiteindelijk mijn broertje en mijn ouders. Er zou in eerste instantie nog een vriend van mijn broer meekomen, maar die had elders onderdak gevonden. Mijn moeder had voor taart, salade, rosbief en soep gezorgd. Zelf had ik wat kleine hapjes en spareribs en voor de kids vlaamse frites geregeld. En juist dat t allemaal heel relaxed was was zo fijn. Kletsen en een spelletje doen. Tweede kerstdag begon met lekker luieren en een filmpje kijken. Helaas kreeg ik een eczeemaanval waardoor ik met medicatie een paar uurtjes me terugtrok op onze slaapkamer. 's Avonds kon ik toch nog een paar uurtjes gezellig mee doen. Zondag zijn we even bij de schoonouders koffie wezen drinken en daarna zijn we weer lekker naar huis gegaan en hebben spelletjes gespeeld en samen film gekeken. Vandaag is mijn man weer vroeg aan t werk gegaan en heb ik de ramen gelapt, de buitenkant van de keukenkastjes eens grondig gedaan en cupcakes gebakken. We gaan vandaag voor stamp zuurkool of boontjes met een lekkere saucijs. Heerlijk hollands eten dus.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het advies was met niet meer dan 3 personen extra kerst vieren.
Dus die vriend had sowieso niet mogen komen of gelden de regels voor jou niet.
Geen boodschappen doen in het ouderenuurtje is immers ook niet voor jou van toepassing.
Wat maakt het allemaal uit, laat een ander zich maar aan de maatregels houden jij doet gewoon wat je zelf wilt.



nicole orriens zei

Gezellig klinkt het! Ik houd wel van een eenvoudige Kerst : )