Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 23 oktober 2020

Uitgaven van dinsdag tm donderdag

Ondanks dat ik thuis ben had ik de afgelopen dagen de agenda goed vol staan. Maar we zouden de uitgaven een maand laten zien dus ik zal even de laatste dagen noteren. Dinsdag 10,32 euro plus (melk 1 + 1 gratis) 11,00 euro kringloop. Heel mooi stuk met zijden bloemen, een nieuwe leren tas ( nr ...),2 betonnen vogeltjes, een lits jumeaux hoeslaken en een kaasschaaf. 54 euro vodafone en 14 euro netflix. Ook boekte ik 850 van de spaarrekening om vervolgens 813 euro over te maken voor de hypotheekaflossing. (Zo kwamen we weer op een mooi rond bedrag uit. Woensdag 2 TGTG pakketten Plus 10 euro en een TGTG pakket van de Lidl voor 2,99. Een pakket is voor mijn moeder maar die krijg ik weer contant terug.357 euro onkosten Auto.Ziggo 69 euro. Donderdag 10 euro TGTG pakketten. Nou dan zijn jullie weer op de hoogte. Ga ik nu verder met schoonouders verzorgen, muurtje sausen, eten koken en mijn huis aan kant maken.

Geen opmerkingen: