Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 18 oktober 2020

De uitgaven van zaterdag

Gisteren zijn we weer vroeg naar huis gereden. In eerste instantie was het de bedoeling om de zaterdag ook nog volledig te benutten in Limburg, maar we kregen vrijdag een telefoontje dat mijn mans moeder met spoed met de ambulance naar het ziekenhuis werd gereden. Ze gaf heel veel bloed op. In eerste instantie sta je dan meteen paraat om naar huis te gaan, maar we bedachten dat we weinig konden betekenen. En dus spraken we af goed bereikbaar te blijven en werden we op de hoogte gehouden. 's Middags half drie kregen we bericht dat ze geopereerd was en nu lag bij te komen. Ze had het laag gehaald ivm heel veel bloedverlies, maar was na de operatie meteen naar zaal en niet naar de ic gebracht. Dat gaf meteen al moed. Tijdens de rit naar huis las ik het blog van Teunie waarin gevraagd werd te sponsoren en besloot ik ook mijn steentje bij te dragen. Hiervoor maakte ik 27 euro over. Toen we thuiskwamen kreeg ik van de stichting Truckers voor goede doelen een appje. Of ik 50 euro wilde overmaken voor twee maal vers gerookte zalm die ik aankocht voor t goede doel. Al met al was het dus een goede doelendag voor 77 euro.Verder ging er niets van de rekening af.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wat een schrik zeg. 'Bloed opgeven' klinkt ook zo heftig...