Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 3 augustus 2020

Vakantie alweer voorbij

Helaas is onze vakantie alweer voorbij. Voor mij zitten er al drie weken op en mijn man moest na twee weken weer aan t werk. De oudste mag vannacht een nachtje bij een vriendin logeren. Dat is voor mij lastig gezien iets wat er in mijn jeugd gebeurd is toen ik mocht logeren. Maar ja je kan niet alles aan je eigen ervaringen op blijven hangen. Ik gun haar het plezier dat ze er kan hebben. Ik weet verder weinig van de mensen bij wie ze gaat slapen, maar ook dat geeft weet ik helaas uit ervaring geen garanties. Met de jongste ga ik even kijken wat ik nu vanavond met haar kan ondernemen. Want we hebben quality time. Ik ga straks maar weer aan de huishoudelijke taken beginnen. Dat is niet anders dan Ik tijdens de vakantie heb gedaan al heb ik toen wel wat dingen na gelaten en dat zal ik nu weer beter moeten gaan oppakken. Maar ik moet zeggen dat ik vanmorgen ernstig last heb van uitstelgedrag. Ga zo eerst maar een lijstje maken en een paar kleine dingen opschrijven die ik gedaan wil hebben vaak als er eenmaal een begin is kom ik wel op stoom. Ik begin altijd met t kleinste kamertje. Vandaag maar eens even van boven naar beneden en alle hoeken en gaten weer mee pakken. Kunnen we mooi zeggen dat we een ruimte klaar goed gedaan hebben. Ondertussen is er voor de jongste een vriendin gearriveerd en liggen ze heerlijk samen achter in t zwembad te spetteren. Dik plezier dus...

Geen opmerkingen: