Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 19 augustus 2020

Op zoek naar gezelligheid

De warmte is nog maar nauwelijks verdwenen en toch merk ik dat ik me al aan t voorbereiden ben op de herfst. Lekker gezellig in huis met zijn allen een spel doen. Kaarsjes aan. De zomer is veruit mijn favoriete seizoen, maar daarachter komt denk ik wel de herfst. Thee met warme smaken, gezellige spelletjes doen bij de grote tafel. Nu kijken we daarbij op de achtertuin en dat is dan een groot zwart gat. En dus besloot ik dat t tijd is voor wat Gezelligheid Ik heb al wel wat solar buiten hangen, had zelfs een hele mooie van de action, MAar helaas moet ik s avonds vaak naar buiten om t paneel aan te tikken of even aan de draad te wiebelen voordat hij aanspringt. We hebben achter het huis niks geen elektriciteit en elke keer denk ik dat moeten we eens gaan aanleggen maar na tien jaar is dit nog steeds niet gebeurd en kennelijk heeft het dan ook niet zo'n haast. Binnen wil ik twee muren sauzen. Heb al een kleurtester op de muur gesmeerd om mezelf eraan te helpen herinneren dat t echt moet gebeuren. Ben ook al twee keer naar de bouwmarkt geweest en zal vanmiddag voor de derde keer gaan om te kijken of ze de muurverf hebben. Misschien komt het dan nog klaar voor de verjaardag van de jongste. Al ben ik bang dat we weinig visite krijgen met de nieuwe maatregelen. Maar eens even kijken hoe we dit gaan inregelen. Merken jullie al dat je je aan t voorbereiden bent op t nieuwe seizoen?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

O nee, geen denken aan :-)). Ik doe 's ochtends mijn rondje FlyLady en daarna probeer ik lekker een paar uur buiten te zitten, koffie, krantje of reader. Ik kan nog een hele winter binnen klussen.
Merel

Anoniem zei

CV monteur, waterontharder onderhoud en grasmaaier beurt ingepland.
Kleding in de volgende maat voor kind op orde, rekening houdend met kou en regen.
Meer doe ik nog niet aan de herfst. Ik geniet van de zon, van de rust en van buiten fietsen en zwemmen en pootjebaden. Van blote voeten en kansloos leven..
Ik heb de grootste hekel aan de herfst, omdat het het einde van mijn favoriet betekent. En de lente is mijn op één na favoriete seizoen, omdat de zomer in aantocht is.
Kou, nattigheid, donker en binnen wachten op mooier weer is niet mijn ding.. ik heb al voor oktober de eerste tekenen van een depressie te pakken.

Lot zei

Oh nee van mij mag lekker weer nog weken duren, ik hou zo van dunne zomerjurkjes. Nog paar dagen kan ik die wel aan. En ik heb 3 dikkere die voor onder de 25 gr nog kunnen

Nicole Orriëns zei

Ik geniet best van de storm! Supergezellig binnen!