Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 3 januari 2020

Zo min mogelijk uitgeven

De maand januari wordt de maand dat we zo min mogelijk uit gaan geven. We halen niet meer dan strikt noodzakelijk in de winkel en gaan eerst maar eens even de kasten en de vriezer leegeten. Er is echt nog heel veel in huis. Nu is het tijd om het eerst eens op te maken. We doen het dus met dat wat in huis is totdat we weer meer ruimte krijgen. En dan hoop ik dat we dit aan het einde van de maand ook nog eens terug kunnen zien op de rekening. Dat zou dubbele winst zijn. Tot nog toe is er nog niets uitgegeven.

5 opmerkingen:

Lot zei

Ja ga ik ook doen, heb zoveel voorraad, mede omdat ik zoveel kastruimte heb

TheMoneyMindset zei

Dat is een goed idee! Niet alleen financieel, maar het ruimt ook nog eens lekker op en voorkomt dat je spullen moet weggooien. De beste wensen voor 2020!

Anoniem zei

Haha, ik lees dat vaker bij jou

geldover zei

Klopt en ik doe weer een poging. Tot en met vandaag goed gelukt. Mijn man heeft vandaag brood en vanilleyoghurt voor hemzelf gehaald.😜Verder nog steeds niets uitgegeven

Op naar een koophuis zei

Lekker voornemen! Bij ons hetzelfde, even goed opletten.