Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 8 december 2019

Ziek

Verjaardag van de oudste gisteren gevierd. Het werd een vreemde verjaardag. De jongste had nog steeds flink koorts en was erg hangerig. Die heeft dus vooral smiddags geslapen. De oudste zou haar slaapkamer opruimen voordat de visite kwam en haar spullen die er niet hoorden uit de woonkamer halen. Enigszins geïrriteerd riep ik op een gegeven moment naar boven want ze was in mijn ogen lekker in bed gaan liggen. Dochter kwam naar beneden en toen ik me in de keuken omdraaide zag ik dat ze ook dikke blossen op haar wangen had en kleine ogen. Toen ik haar vroeg hoe is t begon ze te huilen. Wat bleek ook grieperig. Hoofdpijn en spierpijn...dus snel bi Ik drukte haar snel het een en ander in de handen en weer naar bed. Na een kwartier bedacht ik me dat ik mijn schoonzus moest bellen. Die ligt al twee jaar ziek in de kamer maar wilde graag komen nu. Ze zaten in de auto maar het leek hem ook beter om rechtsomkeer te gaan. Het ziek zijn werd afgesloten met een nicht die appte dat zij en haar man de griep hadden en dat het ze beter leek niet te komen... Het werd dus een heel klein clubje. Toen de visite er was kwamen beide dochters even uit bed. De visite was nog niet de oprit af en toen waren ze al boven. De jongste kroop zo t bed in en de oudste had eerst nog een warme douche nodig. Ondanks alles hebben we t wel erg gezellig gehad met de mensen die wel aanwezig waren en de hapjes zijn dusdanig in de smaak gevallen dat ze allemaal op zijn gegaan. Vandaag rijd ik wel even een rondje om gebak uit te delen en dan is alles weer normaal... Nou ja behalve dan de kids goed verzorgen op tijd medicatie geven en het toilet een keer of 50 desinfecteren. Heb al een spuitflacon aangemaakt zodat ik elke keer even een nat wc-papier erover kan halen en er staat desinfecterende handlotion.

2 opmerkingen:

Daantje zei

Ahh, wat sneu. Maar fijn dat jullie er toch het beste van hebben kunnnen maken.

Op naar een koophuis zei

Gefeliciteerd en beterschap!