Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 29 december 2019

Veel tijd besparen...

Mijn mailbox liep over. Dus ik begon met weggooien. Wat een mail, veel ongelezen. Na een tijdje bedacht ik dat ik het paard achter de wagen spande. Want waarom eens in de zoveel tijd bezig om alle ongelezen mailtjes, terwijl ik beter kon voorkomen dat ik de mail ging ontvangen. En dus meldde ik me af bij de een na de andere nieuwsbrief. Werkelijk elke winkel die mijn e-mail ooit had ontvangen verstuurde nu aanbiedingen waar ik geen gebruik van ging maken. Ik denk dat ik wel 50 verschillende nieuwsbrieven ontving die ik echt niet ga missen. Heerlijk zo’n grote opruiming. Ga nu meteen wanneer men mij begint met aanschrijven direct afmelden. Heb een aantal apps die allerlei updates via de mail sturen. Dit terwijl ik de app open wanneer ik er tijd en zin in heb. Weg ermee. Hier heb ik volgend jaar allemaal geen tijd meer voor en levert me meer quality time op voor zaken waar ik wel graag tijd aan wil besteden. Hebben jullie de laatste tijd wel eens kritisch naar jullie mailbox gekeken?

3 opmerkingen:

Leonard zei

Ik heb nog nooit kritisch naar mijn mailbox gekeken, hoeft ook niet want ik begin niet aan al die shit van nieuwsbrieven. En als er toch eens eentje binnenkomt meld ik mij direct af. Dit had jou ook een hoop tijd kunnen besparen!

Op naar een koophuis zei

Ik ben wat dat betreft heel erg geordend. Alles in mappen en nieuwsbrieven krijg ik gelukkig weinig. Geeft vast een prettig gevoel, deze opruiming!

PetraH zei

Ook bij mij stroomt het af en toe vol. Je bestelt bij partij C wat en hoppakee, je hebt weer een nieuwbrief te pakken. Voordeelpasje zus en partij K gaat me spammen.

Goed om af en toe grote schoonmaak te houden!