Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 5 december 2019

Ochtend meegelopen op mijn nieuwe werkplek

Heerlijk ik heb een ochtend meegelopen op mijn nieuwe werkplek. Mocht aanschuiven bij mijn naaste collega. Ik denk dat wij bijzonder goed door dezelfde deur heen kunnen. Het voelde als een feestje. Kan jullie niet vertellen hoe gelukkig ik me prijs dat ik deze baan heb gekregen. Mijn handen jeukten gewoon zo graag zou ik aan de slag willen. Aangezien er een behoorlijke stoelendans plaats moet gaan vinden en ik natuurlijk ook ingewerkt moet gaan worden hebben we de datum dat ik begin op 2 januari gezet. Heerlijk want zo heb ik nog lekker kerstvakantie met de kinderen. Kijk er enorm naar uit om onderdeel uit te mogen maken van zo’n team prachtige mensen. Lekkere no-nonsens cultuur, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg en behandel je collega’s zoals je zelf behandeld zou willen worden. Ik voel nu al bedrijfstrots.

3 opmerkingen:

Audrey zei

Wat goed! Gefeliciteerd met je nieuwe baan en alvast veel plezier.

Op naar een leven zonder baas zei

Wat fijn gefeliciteerd. Met je nieuwe werkplek. Wat voor functie is het?

nicole orriens zei

Dat klinkt geweldig en enthousiast zeg! Wat een goed teken dat je zo'n zin krijgt om aan de slag te gaan!