Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 5 november 2019

Me aan mijn plan houden

Ondanks ik gisteren alle rekeningen in een dag binnen kreeg en het geld op de spaarrekening zag verdampen was er ook een heel klein lichtpuntje.Nl mijn beleggingen. Ik wist een bedrag van 62 euro te cashen als winst. Nu stond ik vanmorgen in dubio, zal ik er de spaarrekening al wat mee aanvullen of toch naar de rekening voor de hypotheek boeken? Ik besloot me zoals ik met mezelf had afgesproken dat dit geld toch echt naar de woning moet en dus naar de rekening om de hypotheek mee af te lossen. Die aanvulling moet dus elders weg komen. Te beginnen bij het eten van vandaag trouwens want man en ik gaan de kleding en de dekbedden ophalen uit de caravan. Normaal gesproken hoort daar even uit eten gaan bij, maar gisteren besloot ik snel een pan met spaghetti te maken zodat we dat geld kunnen besparen. Er zullen vast nog wel meer zaken zijn waarmee ik de spaarrekening weer wat kan aanvullen. Want ondanks dat ik een gelukkig nog een buffer heb staan wil ik zo spoedig mogelijk weer bijvullen. Het is mede zo balen omdat ik hard bezig was om een bepaald bedrag in mijn hoofd te halen en het was nu elke maand net niet gelukt. Afgelopen maand heeft mijn man echter heel veel uren gewerkt dus leek het even alsof we deze maand dit bedrag zouden zien op de rekening.

1 opmerking:

Anoniem zei

Succes ermee