Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 15 juli 2019

Keelontsteking en echt spierpijn over mijn hele lijf.

Donderdag begon t beetje zere keel en beetje spierpijn.
In de loop van de dag werd het steeds erger totdat ik s avonds echt waterijsjes moest eten om de boel wat te koelen. Eigenlijk gebruik ik nooit paracetamol of ibuprofen maar nu besloot ik toch echt de roze tabletjes te nemen tegen de pijn. Ik voelde me koortsig. Bah verder dan een beetje lamlendig op de bank hangen kwam ik dan ook niet. Vrijdag was er nog geen verbetering wel voelde ik mijn lymfeklieren nu ook. Niet alleen in mijn keel maar ook achter de oren en zelfs in mijn lies. Gelukkig zakte het zaterdag weer een beetje. De kids wilden erg graag naar de camping en ik besloot of ik daar nu hing of in bed lag of thuis dat het voor mij niet uitmaakte.
Op de camping heb ik dan ook redelijk veel geslapen en heb zo dag nog wat kunnen puzzelen aan mijn puzzel van 1000 stukjes. Heerlijk hoofd leeg en helemaal niks te hoeven doen.
Zaterdagavond ook weer op tijd naar bed en zondag was ik al een stuk opgeknapt. Het vreemde is dat ik nu alleen met t wakker worden nog het gevoel heb dat ik een paar cm nekspier tekort kom. Meteen warme doeken erop en zo ontspant de boek weer.
Lichte spierpijn overal blijft maar kan er wel gewoon mijn ding om doen.
Wasjes draaien beetje opruimen....kom de dag wel
door.

2 opmerkingen:

Lot zei

Kan je nog wel je kin op je borst krijgen? Als dat niet gaat toch contact met arts opnemen kan gevaarlijk zijn. Wil je niet bang maken maar wel dat doorgeven.

nicole orriens zei

Fijn dat je je nu weer wat beter voelt. Klinkt als een fikse griep!