Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 22 juli 2019

Even een dagje thuis

Afgelopen donderdag vertrok ik met mijn moeder en de kids naar de camping. Lekker een paar dagen er tussenuit. We hebben erg mooi weer gehad alleen de zaterdag was het regen en wat onweer. Ook geen probleem want we hebben er een winkeldag van gemaakt. Verder voornamelijk lekker lui bij de tent gezeten en genoten van de rust.
En dat is het dit jaar op de camping. Er hangt een vreemde sfeer alle vaste gasten hebben het erover. Het lijkt alsof de grijze golf onze camping aan t overnemen is. Op zich vind ik het nu niet heel erg maar merk wel dat onze dochter van 12 veel meer moeite heeft om haar te vermaken.
Vandaag was ik alles thuis weer lekker uit wapper links en rechts met de stofdoek en als ik dan weer weg wil dan kan dat.
We zien het wel even. Mijn vader is vrijdag jarig dus dan ben ik ook nog een dag thuis en vervolgens houden we grote vakantie.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Wat wonderlijk dat de sfeer zo verandert op de camping. Begrijp ik goed dat er ook minder kinderen zijn dan?