Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 21 april 2019

Wat een heerlijk begin van het paasweekend

Zaterdagmorgen reden we lekker naar de camping. En wat een genot, meteen mooi weer. Toen we uitstapten voelde ik me meteen de koning te rijk. We dronken lekker een bakkie koffie bij de tent en wilden even snel wat boodschappen doen in het dorp. Bij de supermarkt bleek de rij bij het vlees echter om half elf al heel erg lang en we hebben nog even snel gekeken en besloten het in Nordhorn bij de Marktkauf te gaan proberen. Uiteindelijk daar goed kunnen slagen. We besloten daar lekker te eten bij een soort van Chinees. Kids wilden graag loempiaatjes en man en ik besloten voor de eend te gaan.
De BBQ is dus uitgesteld tot vanavond. Helaas ben ik vergeten satemarinade mee te nemen dus ik moet nog iets creatiefs bedenken voor vandaag. De stokjes staan al lekker in de week

1 opmerking:

nicole orriens zei

Ja, wat een schitterend weer hadden we hè?! Ik kan me voorstellen dat het fantastisch campingweer was.