Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 23 januari 2019

Yes toch weer wat kunnen verkopen via MP

Toen man vorige week de schuur opruimde kwam ie de schaatsen van mijn vader weer tegen. En ik maakte meteen een foto voor op MP.
De schaatsen had ik gered toen mijn vader hoogzomer bij me langskwam onderweg naar de kringloop.
Ook het paar van mijn moeder trokken we eruit want die waren nog prima en mijn dochter had een maat kleiner. (Toen want nu passen ze)
Van de week reageerde iemand die de schaatsen graag voor tien euro op kwam halen. Toen ik mijn moeder vertelde van de deal vond ze dat ik ze te
goedkoop verkocht had. Gaf aan wel de laatst lachende persoon te zijn want zij had ze anders voor niks weg gedaan. Ondertussen staat er al weer 88 euro op de rekening. Dus deze maand gaat er naar alle waarschijnlijkheid nog wel afgelost worden.
Vanmiddag trok ik de kledingkast van dochter helemaal leeg. Twee volle vuilniszakken met kleding wat zo weg kon. Ze moet eigenlijk nu wat nieuwe truien erbij. We reden daar vandaag voor naar een grote kledingzaak die vanavond tot 21 uur open is. Schoonzus belde dat ze er heen wilde en ik had gezien dat ze vorige week stapelkorting gaven over de korting die er al was. Ging er dus vanuit dat dit nog wel zo zou zijn. Bleek dat ze alle kortingen hadden terug gebracht naar 10%. Nadat we drie truien zagen die 170 euro kosten was ik er snel klaar mee. Dochter vond het in eerste instantie jammer maar later in de auto gaf ze uit eigen beweging aan dat ze wel snapte dat ik daar niet aan begon. We gaan van de week wel even samen de stad in want koop liever voor 100 euro een paar dingen...heb me heilig voorgenomen ook niet teveel te halen.

Geen opmerkingen: