Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 12 november 2018

Nog meer marktplaatsverkopen

Van t weekend verkocht ik een gietijzeren prullenbak en een slapend voor een klein kind wat je makkelijk mee kan nemen. Totale opbrengst 15 euro. Vandaag moet ik nodig er weer eens nieuwe dingen op gaan zetten want de advertenties die er nog stonden verkopen allemaal en er is alweer het nodige weg nu. Ik merk dat wanneer ik grotere dingen wil verkopen dat ik dat toch makkelijker via MP doe. Kleine dingen gaan dan weer makkelijker via FB. Op dit moment staat er al weer 65 euro op de spaarrekening. Ik probeer er nog 35 euro bij te verdienen en dan gaat t weer als aflossing naar de hypotheek. Afgelopen weekend was t hier erg druk het was verjaardag op verjaardag met als toetje het verjaren van onze trouwdag. Alweer 13 jaar. We hebben gisteren de kinderen mee uit eten genomen. Heerlijk genoten met zijn vieren. Ons 12,5 jarig jubileum hebben we niet gevierd. Een hele bewuste keus en we wilden eigenlijk iets leuks met de kids gaan doen maar er speelde op dat moment zoveel dat we nog steeds niets hadden gedaan, vandaar dat we nu echt eruit wilden met elkaar. Aankomende week ga ik proberen om zo min mogelijk te halen aan boodschappen. Echt oogkleppen op in de winkel, halen wat er op een lijstje staat en er weer uit. Ook wil ik tijd voor mezelf gaan inplannen daar het me afgelopen weekend weer duidelijk werd dat er teveel van me gevraagd wordt en ik mijn eigen eisen ook te hoog leg. Ik moet weer opladen en dus goed kijken waar haal ik energie uit en wat kan ik skippen, zodat ik niet onnodig energie verlies.

Geen opmerkingen: