Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 5 november 2018

Geld uitgeven...

Ik merk dat het uitgeven van geld iets met me begint te doen. Gelukkig want zo denk ik beter na voordat ik euro’s uitgeef. Vandaag een dilemma. Dochterlief kwam met haar klassenfoto thuis. Brief erbij dat wanneer ik deze wilde houden de kosten vijf euro zijn. Even heb ik overwogen om met mij toestel een foto van de foto te maken. Dit voelde toch niet helemaal goed. Ik ga er morgen toch voor betalen. Met het eten ben ik ook op zoek naar wat er nog in huis is. Helaas zit de rekening ook serieus tegen de limiet aan. Ik verwacht dat er deze week weer geld gestort gaat worden. Vandaag ontving ik drie euro voor een Nijntje draaitol. Verder geen bijzonderheden. Morgen hoop ik lekker de was weer buiten te kunnen hangen zodat die gratis kan drogen. En ik miet eens even hard aan de poets was vandaag eigenlijk de bedoeling maar doordat ik mijn maandelijkse strubbelingen kreeg was het vandaag weer een pas vooruit en twee passen naar achteren. Ben dus maar opgehouden en heb me getroost met een dekentje en een kruik op de bank. Morgen beter hoop ik.

2 opmerkingen:

eurominderen zei

Kan me je dilemma wel voorstellen van de klassenfoto, maarja het is ook wel iets leuks om te bewaren voor later..

Nicole Orriëns zei

Goed dat je geen foto hebt gemaakt van de foto's. Dat is inderdaad niet zo netjes. Het lastige met die schoolfoto's is dat het moeilijk is om ze niet te kopen. Simpelweg omdat je kind er niet op staat. Het beste kun je ze dan ongezien weer mee teruggeven.