Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 15 augustus 2016

Eerste dag werken

Zo gisteren naar mijn werk, eerste werkdag weer. 'S morgens al vroeg weer de wekker en die moest me echt uit een diepe slaap halen. Lekker op tijd gezet zodat ik langzaam kon opstarten. Had hiervoor ook echt de tijd nodig, want toen mijn pasjes uit het etui van de telefoon vielen bedacht ik me dat t wel handig is om de toegangspassen voor mijn werk weer uit de kast te halen. 😂 Vervolgens constateerde ik net voor t wegrijden dat ik mijn tas niet bij me had dus die nog gepakt en ja wat fruit van de schaal gegrist.(iets met goede voornemens) Bij t werk aangekomen deed mijn pas het niet dus moest ik eerst langs de beveiliging. Uiteindelijk bleek ie t gewoon te doen. Eenmaal op de plek vloog me de tijd voorbij. Vandaag nog een dagje en dan weer weekend. Helaas staat mijn huis behoorlijk op de kop, weerspiegeld de chaos in mijn hoofd zeg maar. Dus kan mijn lol van de week wel op.

Geen opmerkingen: