Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 19 december 2012

En zo kun je bezig blijven....

Was ik gisteravond zo stom om de mobiel van t werk mee naar huis te nemen. Vanmorgen om 7 uur weer naar de zaak gereden om hem snel voordat iedereen erop begint te bellen weer te droppen.
Ik was toen toch wakker. Had gosteravond al een was aan t rek gehangen en voordat ik naar t werk reed had ik er nog één in de machine gegooid. Stond even in dubio, ophangen of voor t gemak maar in de droger, mezelf verwend met de laatste optie. Vervolgens lekkere broodjes afgebakken en even een time out genomen. Daarna heb ik alle laatste was van de slaapkamers afgehaald en weggedraaid. Ook de wastafel in de douche even opgeruimd. Toen was ik het zat en heb ik de tv aangedaan en vier handen op 1 buik gezien. Zag gisteren net het laatste stukje en was erg nieuwsgierig maar zag er leuk uit. Was net op tijd afgelopen, zodat ik dochterlief uit school kon halen. Daar kwam oma ook al op de fiets, bleek dat ze pannekoeken mocht komen eten. Een vriendinnetje wilde met haar spelen en dit mocht ook van oma. Dus eerst naar oma pannekoeken gegeten en vervolgens naar ons huis. De dametjs gingen lekker beneden hun gang en ik besloot dan nu de slaapkamer van dochterlief gelijk maar grondig aan te pakken. Lekker alles fris, ramen lappen en de doek zelfs over de kast heen. Alle speelgoed weer in de speelgoedbak. Uitzoeken doen we een andere keer.De dmes hadden de grootste schik beneden, maar vond het niet nodig om te gaan kijken. Nog even de stofzuiger over de douchevloer, dweilen we hem vanavond even na met een natte badhanddoek en dan is de ook weer klaar.:-) De overloop, er lagen stapels schone was, deze naar het kleinste kamertje verhuisd, deurtje dicht en niemand die er direct last van heeft. :-) Sopje gepakt en de ramen van de bovenverdieping gelapt. En toen toen besloot ik de stofzuiger erbij te halen en deze stond ik de kamer. En daar daar kwam ik erachter waarom ze zoveel schik hadden. De hele kamer lag vol met sneeuw uit een kerstpakket doos. En ik ik bleef rustig en gaf aan dat ik het fijn vond dat ze het leuk vonden alles op de grond te gooien, maar dat ik nu eerst ales terug in de doos wilde zien. Stofzuiger gepakt en de bovenverdieping aangepakt. Was echt trots op mezelf dat ik kalm kon blijven, omdat ik er heilig van overtuigd ben dat menig ouder uit zijn vel was gesprongen. Na het stofzuigen een schoen vloerwisser gepakt en alles bij elkaar geveegd, zodat de dametjes het in de doos konden doen.
MOrgen ga ik de puntjes op de i zetten in onze slaapkamer en onze woonkamer de gang en de wc weer aanpakken. En dan dan vind k het prima en doe ik lekker de voetjes omhoog.:-)
Ik krijg weer lucht, letterlijk enfiguurlijk

Geen opmerkingen: