Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 31 augustus 2012

Onrustig nachtje

Gisteren de gehele dag op de bank gehangen. Buik onrustig, moe het gevoel alsof iedereen aan mijn benen hangt en alles me teveel is.
Het zal er wel bij horen, maar dit ken ik echt niet.
Elke keer merkte ik dat ik hazenslaapjes van een half uurtje had gedaan. Dochterlief kruimelt wel om me heen en vermaakt zich met de tv en het vele speelgoed.
Gisteravond belde manlief tegen 19.00 uur op dat hij toch nog thuis kwam, we hadden gelukkig nog spaghetti klaar. Tegen half tien zijn we ook naar boven gegaan. Kan dan ook echt van vermoeidheid mijn ogen niet open houden. Ben denk ik binnen de vijf minuten in slaap gevallen. MIdden in de nacht een lawaai, bleek dat dochterlief alles ondergespuugd had. Ik snel alles afgehaald en manlief is met dochterlief in de douche gegaan, daar ze haar hele haar ook vies had. Snel een lekker schoon bed erop en weer proberen verder te slapen. Dochterlief was echt zo wit als een vaatdoek. Vreselijk. Slaap je toch als moeder niet meer lekker.
Vanmorgen is ze er wel en merk je niets meer. Ik merk dat ik de hele dag een beetje sluimerende hoofdpijn heb.
Zo maar een pot thee zetten en hopen dat het vocht dit doet verdwijnen. Ben vandaag ook vreselijk misselijk....
Nou ja alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. Volgende week donderdag de tweede echo. VInd het vreselijk spannend.

2 opmerkingen:

Caro zei

Oei niet zo een best nachts inderdaad!Fijn dat je dochtertje weer wat is opgeknapt!
Spannend zo een tweede echo! Succes!

Vlijtig Liesje zei

Misschien heerst er een virusje, en heb je dat zelf ook onder de leden? Sterkte in ieder geval.