Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 1 juli 2012

Zondag

Vandaag een t drukke dag gehad. Dacht ik gisteren dat ik bij was met de was, vandaag weer drie volle trommels vol. Kan wel bezig blijven is mijn gevoel. Manlief had gisteren zelf zijn werkwas al gedaan, dus waar die zooi vandaan komt. Woensdag of donderdag had ik ook drie trommels.
Verder vanmiddag naar een verjaardag van een neefje geweest. Was erg gezellig en weer laat voordat je er erg in hebt.
Aanstaande dinsdag moet ik met mijn leidinggevende om tafel, om te kijken hoe ik op norm kom. DE bedoeling is natuurlijk dat ik een en ander voorbereid, maar voel me zo leeg dat ik er de puf niet voor heb om iets op papier te zetten. Morgen maar onder mijn normale werkzaamheden wat op een A4tje kalken. Lijkt altijd heel wat.:-)
Misschien dat er collega's zijn die nog ideeen voor me hebben.
Onze betaalrekening is aangezuiverd met het salaris van manlief. Deze maand goed de uitgaven in de gaten houden en dan moeten we het kunnen redden tot einde van de maand. Mijn salaris was al bijna op.
Ik wil deze week beginnen met shakes, weet niet of ze te pruimen zijn heb ze meegenomen uit Duitsland. Wie weet lukt het me nog om wat af te vallen voor over vier weken. Hoorde toevallig van een ander dat zij altijd twee weken puur op shakes leeft en dan begint met 1 avondmaaltijd en 2 shakes. Denk dat ik dit ook ga proberen. Eens kijken hoever ik kom.

Geen opmerkingen: