Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 12 augustus 2024

Ben ik even…..

Nou even dan. Niet omdat ik nou zo heel veel te vertellen heb. We zijn echt heerlijk aan t genieten voor de tent vooral. Hebben weinig zin om op pad te gaan en toch zeggen we meerdere malen tegen elkaar hoe fijn we het wel niet hebben. Lekker tevreden natje en droogje op zijn tijd. Heerlijk. We boffen echt met t weer. Heb de eerste week heel goed met de oudste inkopen gedaan bij een prijsmepper die rmee op hield. We vielen met onze neuw in de verzorgingsproducten. Ze hadden net alles 4 voor een euro. Mijn oudste meteen aangegeven he hoeft niks te vragen gooi alles waar je belang bij hebt maar in je mand. We moesten 58 euro aftikken en hadden bijna 1600 euro aan waarde. Fijn cadeautjes voor veel mensen en veel dure vochtinbrengende producten die ik ni voor een habbekrats dus kan testen of ze me helpen mijn moeilijke huid te hydrateren. We zijn in de laatste week van onze vakantie samen beland. Vrijdag gaan we naar huis en zoals ik er nu over denk maandag weer lekker met de jongste deze kant op.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien zijn de producten van Puur gelukstore iets voor je huid? Veel mensen met eczeemklachten hebben hier baat bij.

Nicole Orriëns zei

Wat fijn dat jullie het zo goed naar de zin hebben!