Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 2 juli 2024

Kleine bedragen tellen ook mee…

Helaas liep net toen ik dacht ik ga volgende week verkopen met grote stappen de waarde van mijn aandelen hard achteruit. En met hard bedoel ik hard want dik 4000 euro in tweeenhalve week is niet niks. Het gaat vast wel weer goedkonen maar nu verkoop ik dus even niets. Maar helemaal stil staat het niet want zag vanmorgen allerlei rentes bijgeschreven worden en ook kreeg ik rente en aflossing van investeringen die ik eerder deed. Al met al was t toch deze week 137 euro. Dus echt wel lekker. De investeer of sparen voor t huis rekening staat nu op 3600 euro. Totaal heb ik nu in diverse projecten 1750 euro geinvesteerd. Van t ene projekt krijg ik per maand geld terug van andere per kwartaal of per jaar. Allemaal prima ik boek t weer door naar de investeerrekening en als ik weer iets leuks voorbij zie komen investeer ik weer wat. Door allerlei verschillende projekten te kiezen verdeel ik t risico. Nog tweeeneenhalve week en dan lekker vakantie. We zijn er hier in huis allemaal hard aan toe. Geen wekker 's morgens en weinig verplichtingen. Heerlijk.

1 opmerking:

nicole orriens zei

Jeetje, dat is inderdaad een boel geld. Balen zeg.