Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 18 juli 2024

Bijna….

Morgen mag de jongste nog een half dagje en dan hebben wij vakantie. Manlief mag nog een weekje extra maar komt zelf met de auto naar de camping zodat wij er lekker tot woensdag kunnen blijven hangen. Ik ben er ontzettend aan toe. Vandaag is een dag met een lach en een traan. Waar we van de ene bekende te horen kregen dat t plekje waarvan ze t vermoeden hadden dat t K was gelukkig iets anders bleek te zijn, hoorden we via de schoolapp dat een jonge vrouw verderop in de straat op dit moment de strijd waarschijnlijk aan t verliezen is. Ik ben er de hele dag al in mijn hoofd mee bezig. Vreselijk twee hele jonge kinderen. Van t ene kindje was ze zwanger toen ze er achter kwamen. Al menig keer de strijd aan gegaan. Op dat moment vallen andere dingen waarvan je dacht dat ze belangrijk waren weg. En is er des te meer t besef dat je elke dag niet als een vanzelfsprekendheid moet nemen. Ik ben dan ook echt van plan om de twee weken dat we als gezin met elkaar op de camping zullen zitten ten volle te gaan genieten. De oudste is er twee weken bij en dan gaat ze weer naar huis. Alle begrip voor want ze werkt ook en wil dan nog even weer wat bij verdienen. Of ik nog wat deel vanaf t vakantieadres weet ik nog niet. Vooralsnog wens ik jullie allemaal een fantastische vakantie toe met iedereen die je lief is.

2 opmerkingen:

nicole orriëns zei

Jij ook een fijne vakantie gewenst.

Anoniem zei

Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt.
Merel