Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 22 mei 2024

En weer uit de lappenmand

Ik had de maandag na moederdag grote plannen maar helaas gooide een flinke luchtweginfectie roet in t eten. Heb bijna een week helemaal taai af gelegen op de bank. Donderdag de huisarts gebeld en gevraagd naar t pompje dat ik in eerdere jaren ook kreeg. Kennelijk zit er iets in de lucht in mei die dit bij me veroorzaakt. Momenteel hoest ik nog slijm op maar t benauwde gevoel is weg. Echt even flink aan de slag gaan is er nu niet bij maar ben blij als ik beetje bij beetje wat kan doen en op de been blijf. We hebben de afgelopen week dus behoorlijk wat uit de voorraadkast gegeten. Dan waardeer je meteen je voorraad. Zelf geen trek maar de meiden moesten wel eten en er was gelukkig van alles wat snel klaargemaakt kon worden. Ga zo maar weer eens kijken wat ik vandaag voor elkaar krijg. Morgen heb ik mijn vrijwilligerswerk en afhankelijk van hoe het vandaag loopt ga ik heen of blijf ik thuis.

2 opmerkingen:

Petra zei

Zet het voor volgend jaar maar begin mei in je agenda, dan ben je er alerter op en kun je het pompje misschien wat meer op tijd aanvragen.

nicole orriens zei

Dan is een goede voorraad hebben inderdaad een zegen! Sterkte gewenst.