Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 18 april 2024

Bijna twee weken niets geschreven…

Zo, ik zie dat ik bijna twee weken niks heb geschreven. De reden is dat ik in stamdje overleven heb gestaan. Heb de nodige medicatie geslikt en daardoor was ik compleet van de kaart. Was op een gegeven moment zelfs zo ver dat ik bijna t ziekenhuis wilde bellen om me op te nemen, omdat ik t echt niet meer trok van de jeuk. Uiteindelijk heb ik dusdanig veel medicatie geslikt dat ik zo omgeveer dag en nacht sliep met tussendoor nog wat kleine huishoudelijke taken waar ik echt niet onderuit kon. De afgelopen twee dagen moest ik dus het nodige rechttrekken. Helaas vammacht weer een slechte nacht met veel jeuk gehad heb dan ook weer ongeveer drie uur slaap gehad. Ik hou me dan ook maar weer koest wil proberen om zonder medicatie de dag door te komen. Mijn man werkt weer maandag tm vrijdag en hoop dan in t weekend dat ie thuis is niet alleen lichamelijk er te zijn maar ook echt dingen te kunnen delen en te doen. Vorig weekend ben ik er al met al nog geen 5 uur uit bed geweest. Niet echt gezellig....

3 opmerkingen:

Nicole zei

Sterkte!

Petra zei

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

nicole orriens zei

Wat naar! Jeuk is echt vreselijk om te hebben. Sterkte gewenst.