Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 22 februari 2024

Geen boodschappen doen deze week.

Voor de mensen met kleine kinderen, ze zijn er weer de Maandboxen van ome Bol met kortingen tot 50% Voor mensen zonder kleine kinderen, vaak als de luiers in de aanbieding zijn zijn ook de wasmiddelen in de aanbieding met kortingen tot 50%. Zelf heb ik nog voorraad staan en heb ik de afspraak met mezelf gemaakt dat ik niet meer naar de supermarkt hoef deze week. Mijn moeder bracht me al broden van 50 cent en de rest heb ik allemaal wel in huis...Maandag at ik een bloemkool en broccoli die er nog lag van vorige week en aardappelschijfjes en aardappelgratin en shoarma uit de vriezer.Laatste vind ik lekkerder en lag voor 25 cent bij de Lidl zaterdag. Broccoli en bloemkool zaten in de tas van 3 euro van vorige week. Gisteren heb ik het overige kipshoarma genlmen als uitgangspunt. Voor de jongste had ik nog een portie over van de dag ervoor en aangezien zij niet van de pasta's is maar de oudste en ik wel heb ik een lekkere pan met bami gemaakt. Ik had nog chinese kool,wortel, prei en bosui in huis en deed er een zakje met chop sueykruiden door die ook nog in de la lag. We hebben er echt heerlijk in gegeten. Had ook hier eigenlijk eten van over, maar man belde dat ie naar huis kwam en of er nog eten was. Helemaal goed. Vandaag wordt het zuurkool voor de jongste en mij want daar zijn wij allebei dol op. Voor de oudste moet ik even kijken want die moet vanmiddag en vanavond nog werken en heeft een hekel aan zuurkool.

1 opmerking:

Nicole Orriëns zei

Dat is een flinke korting! Dat zet tenminste zoden aan de ijk.