Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 15 januari 2024

Het ging zo goed…

het saldo van onze gezamenlijke rekeningen. Ik had verwacht dat er eind van het jaar een dikke dip zou komen daar we t geld voor de zorgkosten altijd in een keer betalen. Ik trek die pleister er liever in een keer af dan dat t me elke maand pijn doet zeg maar... Gek genoeg daalden we wel wat maar ik was erg gelukkig met t bedrag wat er op bleef staan en voorzag ook nog dat ik dat in een maand of drie wel aangevuld zou krijgen. Maar helaas, afgelopen week moest de auto van man naar de garage. Nieuwe distributieriem en twee banden moesten er o.a onder en met de distributieriem werd ook de waterpomp vervangen. Schade bijna 1300 euro. Ook staat er nog een gedeelte van t campinggeld open. Hier zal ik morgen nog achteraan bellen want ben de helft van mijn mails helemaal kwijt. En wil dit bedrag nog graag in twee gedeeltes betalen en heb hier betaallinkjes voor nodig. Daarmee zakt nu de balans tot ver onder dat wat ik voor ogen had. Dus moet ik weer eens even gaan kijken hoe ik toch de broekriem weer strakker aan kan halen.... Want het is me mijn eer te na om de rekening echt te zien zakken...Op niveau houden wil ik hem het hoeft niet verder te groeien al zou dat natuurlijk ook lekker zijn. De aandelen kelderden afgelopen week ook weer bedenk ik me nu wat ook al een gedeelte verklaard. Nou ja nog even en dan mogen we weer belastingaangifte doen. Meestal zit daar ook nog wel wat voor ons in t vat al zal t niet veel zijn nu we zo weinig betalen voor de hypotheek.

Geen opmerkingen: