Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 11 juni 2023

In de lappenmand

Het weekend begon zo goed, man was de hele dag vrij en we kregen een logeetje mee naar de camping. Toen die en onze jongste dochter dus uit school kwamen reden we meteen naar de camping. Daar was t al goed warm en dus besloten we later in de avond toen t afgeloeld was te gaan gourmetten. Onze dochter had echter meer zin in watermeloen en wij aten ook allemaal drie luciferdoosjes vlees en hadden er genoeg aan. Tegen een uur of elf gingen we allemaal lekker frisgedouched het bed in. Alle ramen wagenwijd open en dus af en toe kregen we een lekker briesje. Vrijdag merkte ik al wel dat mijn ogen prikten en dat ik een loopneus had maar he pollentijd dus een spary op de ogen en t ergste leed was alweer geleden. De jongste kwam erachter dat ze de bikini niet had meegenomen. Bovenstukjes te over maar helaas geen broekjes. Dus zaterdagmorgen even langs de Kik waar voor drie euro t leed weer geleden was. We besloten vroeg naar t strand te gaan zofat we fijn een plekje in de schaduw konden bemachtigen. Echter kreeg ik t daar erg koud. Besloot al om een badlaken over me heem te trekken. Man zei dat t wel fris was maar niet echt koud. Ik voelde me echter beroerder en beroerder worden en wilde terug naar de caravan. Helaas was die ook loeiwarm van binnen want dochter had de deur open laten staan. Toch heb ik de hele middag liggen slapen. 's Avonds nog even geprobeerd eruit te zijn maar zat mezelf dusdanig in de weg dat ik er snel weer in ging. Man heeft de kids wat te eten gegeven en die kwamen rond 22 uur naar bed. Heb de hele nacht doorgeslapen en werd wakker van eem grote groep met fietsers die bij t toiletgebouw water pakten en even een pauze hielden. Ben toen ook eruit gegaan maar overal spierpijn en hoofdpijn. Heb dus voor de warmte al t nodige ingepakt en we zaten op tijd in de auto terug naar huis. Sneu voor t logeetje maar ik was echt ziek. Heb vanmiddag weer de hele middag liggen slapen. Ga er straks weer lekker vroeg in en hoop zo dat t dan morgen allemaal weer over is en ik vroeg aan de slag kan met planten water geven en de was doen etc. Zodat wanneer t weer warmer wordt ik kan zitten of liggen.

Geen opmerkingen: