Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 11 maart 2019

Opruimen

Van t weekend lukte het me eindelijk een linnenkast op MP te scoren. Onze eigen kast was letterlijk ingestort, maar ik wilde eerst een pax kast van IKEA, maar welke indeling dan? En daar kwam van uitstel afstel met als resultaat altijd rommel op de slaapkamer. Want een kast waarvan de deuren niet meer goed sluiten en de laden er scheef inhangen oogt nu niet bepaald opgeruimd kan ik je vertellen. Toen mijn mans planken ook nog eens naar beneden kwamen werd het er niet beter op.
Mijn man haalde de kast samen met mijn zwager op en zwager hielp even om het geraamte in elkaar te zetten. Ondertussen lagen al onze kleren a la Marie Kondo op t bed en viste ik twee vuilniszakken met kleding ertussen weg wat allemaal naar de kledingcontainer kan. 
Ik begon alvast eea op kledinghangers te hangen want in de vorige kast zat geen hanggedeelte en dat miste ik toch wel.Ik vouwde de shirtjes op en deed ze in een bak van Ikea.Allemaal op de zijkant erin je kan goed zien welk shirt je pakt en t blijft netjes zo.
Vanmorgen vroeg gooiden we de oude kast op de grote aanhanger van de buurman en besloten dat het tweede bankstel ook mee mocht naar de stort. Hadden hem al op Mp en zelfs op de Weggeefhoek gehad maar na enkele keren afspreken en dan toch niet ophalen besloot ik dat we hem nu beter weg konden doen. We hadden nu immers een kar. En we krijgen weer ruimte in de kamer en er is een troepmagneet weg want iedereen gooide alles maar op de bank bij thuiskomst.
Vandaag willen we de rest van de slaapkamer netjes maken en de kamer doen.....
Ga zo boven de overgordijnen eraf halen. Lekker als alles straks weer lentefris is...

3 opmerkingen:

Lot zei

Van het een komt het ander meestal. Wel fijn weer een nieuwe kast. Ik kreeg vorige week een soort dressoir in de slaapkamer en vond het ook zo fijn dat weer allemaal goed in te delen.

nicole orriens zei

Soms kunnen keuzes inderdaad verlammen : ) Dan wil je zo graag de juiste keuze maken dat je uiteindelijk niets doet. Fijn dat je een kast hebt kunnen vinden via marktplaats. Heerlijk als het huis netjes wordt.

Op naar een koophuis zei

Een paxkast is prachtig, maar waarschijnlijk heb je nu wel gekozen voor de meest goedkope manier. 😉 Wij besloten vorig jaar een paxkast aan te schaffen, ik ben er ontzettend blij mee, maar een hele eenvoudige versie kostte ons toch uiteindelijk €800,-.