Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 23 januari 2019

Mam, wat moet ik aan...

Onze oudste is twaalf. Weet dat ik op die leeftijd echt niet meer de kleren aan wilde die mijn moeder voor me uitzocht, maar hier is het dagelijks de vraag wat ze aan moet.
Vanmorgen had ze een dikke wintermaillot aangedaan met een dunne zomerjurk erop. Tja hoe krijg je het bij elkaar gezocht. Zomer en winterkleding liggen op aparte planken. Dus ik gaf aan zo kan t niet en dat ik wel even wat op zou halen. Kom ik boven heeft ze de halve kledingkast op de vloer liggen en was t voor mij ook niet meer even snel die trui en dat rokje pakken...
Ik heb uiteindelijk wel wat kunnen vinden, maar er is geen ontkomen meer aan. Vanmiddag moeten we met zijn tweeen aan haar kast. Uitzoeken wat ze nog aan kan en aan wil. En wat ze niet past daar kan ik een ander meisje heel erg blij mee maken.
Benieuwd ben ik wat er overblijft in de kast en of ze echt te weinig kleding heeft of dat het een geval is van door de bomen het bos niet meer zien...

1 opmerking:

Op naar een koophuis zei

Dat lijkt me ook lastig! Zoons zijn nu nog zo jong, dus alles waar mama mee aankomt is prima. Hopelijk krijgen ze geen dure smaak, haha.