Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 17 oktober 2018

Stapje voor stapje

Vanmorgen weer een klein stapje richting hoe draai ik mijn hypotheek de nek om. Ik heb eindelijk de brief klaargemaakt om de vakbond op te zeggen. Juridische hulp hebben we nl ook verzekerd in onze rechtsbijstandsverzekering. Dit was voor ons de reden om aangesloten te zijn. Al jaren liep het naast elkaar en we hebben al vaker tegen elkaar gezegd dat we het niet meer nodig vonden. Maar om dan de brief de deur uit te doen was nog een stapje te ver. Toen ik vanmorgen berekende wat de besparing zou opleveren in 20 jaar en dit 4000 euro bleek te zijn heb ik meteen de brief geschreven. Straks even postzegel zoeken en dan gaat hij de deur uit. Ik heb vanaf 1 december het bedrag nu automatisch laten overmaken naar de rekening waar ik de spaarpot heb voor t aflossen van de hypotheek. Vanmiddag moet ik van mezelf nog tien dingen op marktplaats en FB zetten om te verkopen. Jullie horen van me.

3 opmerkingen:

Anne Marie zei

laatst naar jublaris avond geweest van vakbond,veel mensen gezien die de vakbond echt nodig hadden.
Vooral de laagst betaalden,halen echt niet fit hun pensioen en hebben niet het vermogen
om voor zichzelf op te komen.
Voor mij heel motiverend om de vakbond juist niet op te zeggen.
ook al ben ik inmiddels uitgewerkt.

maria vero zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
PetraH zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.