Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 19 april 2015

Andere manieren van geld verdienen.

Vandaag kwam mijn schoonzusje langs. We hebben nl samen via MP een partij kinderkleding opgekocht. We hebben t vanmiddag samen bekeken en uitgezocht wat we voor onze eigen kinderen willen hebben en de rest gaat in de zal naar Vintykids toe. Ik denk dat we snel ons aankoopbedrag eruit zullen halen. Omdat ik er meer uitzocht dan mijn schoonzusje heb ik vast 15 euro aan haar betaald om t verschil goed te maken. Schoonzusje hoeft nu nog maar 85 euro om haar geld terug te verdienen en ik nog 115 euro. Dan heb ik de kleding voor mijn dochter gratis. Of je bekijkt het als ik heb voor 15 kledingstukken 115 euro betaald en alles wat we nu verdienen is winst. Al met al verwacht ik dat we zo'n 400 euro gaan maken op de partij die we opsturen dat zou niet gek zijn. Ik hou jullie op de hoogte.
Voor diegene die Vintykids niet kennen maar er wel willen shoppen voor gratis verzending kun je mijn code WDJYUL gebruiken.

Geen opmerkingen: