Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 23 april 2014

Bijna vakantie....

Het is weer bijna vakantie. Hadden we twee jaar terug de oudste met een flinke krentenbaard op haar kontje, nu moet de kleine eraan geloven. Ben vanmorgen naar de dokter geweest en hoop heel erg dat ik het, voordat we over een week op vakantie gaan, we het er weer onder hebben. Zou het erg sneu vinden als zij er straks in Italie last van heeft. Deze week moet ik donderdag en vrijdag werken. Ook zijn mijn tijden niet al te gunstig nl 10.30 uur en 12.30 uur beginnen. Houd in dat ik niet met de oudste naar de lampionoptocht toe kan. Hier baal ik stiekem best een beetje van.Maar ja daarna twee weken volop genieten met de meiden en tweede week ook met man. Qua hypotheek heb ik voor de gein eens een pro-forma aflosnota opgevraagd bij de bank, dit om er achter te komen of ik boete moet betalen als ik nu extra ga aflossen. Ben ervan geschrokken, betaal nl 10% boete op bijna alle delen. Dat gaan we dus mooi niet doen. Los gewoon elk jaar de 10% af en dan laten we de boel maar lekker op de spaarrekening staan totdat we een nieuwe rente mogen kiezen. Lossen we dan ineens een zwikkie af. Ga denk ik toch maar weer ergens een spaarmeter op mijn blog zetten. Dit motiveert me merk ik. Zodra we het geld van de belasting terug hebben gaan we de tien procent van dit jaar maar overmaken. Je kan er maar vanaf zijn. De spaarpot van mijn polis telt momenteel al een 36.000 euro, en deze tikt lekker door en komt elke maand een 250 euro bij op, dit is deels rente en deels eigen inleg. Hier zit de vaart er nu dus ook lekker in. Heb net de knoop doorgehakt en weer een 1400 euro afgelost op de woning. Het kan maar gedaan zijn. Weg is weg, die zien we nooit meer terug.:-)Kijk daar wordt ik dan wel weer blij van. Heb ook gezien dat mijn bonus van dit jaar al op mijn salarisstrook staat. Voor een half jaar werken weer toch het mooie bedrag van 800 euro. Komt aan het einde van de week met mijn salaris weer bij de rekening op. Lopende rekening gaan we weer aanzuiveren aan het einde van de week. Het is nu al weer beknibbelen, maar hou zelf het geld beter in de knip als er weinig op staat. Vanmiddag ga ik denk ik lekker buiten in het zonnetje zitten. Moet nog twee wassen wegdraaien en dan hou ik het voor gezien. Fijne dag allemaal

Geen opmerkingen: