Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 14 november 2013

Hoe is het met Geldover?

Nou gister werd me het dagje wel. Ik kreeg halverwege de dag mega hoofdpijn, waardoor ik me meer en meer ging verheugen op de behandeling bij de chiropractor. Eenmaal daar op de tafel deed elke vezel me in mijn lijf pijn, en toen hij dan ook met een klein trilapparaatje over mijn lijf ging, wat ik normaal heel ontspannend vind liepen de tranen me bijna over de wangen. Helaas was de tijd nu snel voorbij. Toen ik me mocht aankleden merkte ik al dat de hoofdpijn er nog steeds zat. Nek en schouders waren wel meer ontspannen. Ik moest de kinderen nog ophalen bij een vriendinnetje en bij mijn ouders. Daar nog een kop thee gedronken en toen we thuis waren heb ik snel mijn dochter wat te eten gegeven. Kleine dochter was erg moe en kon zo haar bedje in. (Geeft me dan een smile van oor tot oor)
Ik ben even op de bank gaan liggen, maar mijn hoofdpijn was stevig en tegen de tijd dat ik dreigde weg te zakken maakte de oudste me wakker. Toen het dan ook zeven uur was besloot ik haar naar bed te brengen. Ze gaf aan naar de wc te gaan en ik bedacht dat ik wellicht ook beter naar bed kon gaan.
Dit heb ik dus ook gedaan. Heb de tv wel aangedrukt, maar kan niet denken wat ik nog heb gezien.
Werd wakker om half vijf van de oudste die bij me in bed kroop.
Vanmorgen uit bed gekomen zonder hoofdpijn. Heb de oudste naar school geholpen en ben gelijk aan het warme eten voor tussen de middag begonnen. Aardappelen geschild en de gebraden.
Toen de oudste uit school kwam kon ze zo aanschuiven. Bedacht me vanmorgen dat er nog een aflevering van verslaafd op de band stond en deze gekeken. Tussen de middag samen fijn gegeten en vervolgens ben ik begonnen aan mijn klusje, ik heb vorige week een nieuwe kast en een voetenbankje gekocht. Het voetenbankje moest er vandaag aan geloven. Deze wil ik wit hebben. Ben nu nog bezig. Zie dat ik me moet omkleden, omdat ik over vijf minuten alweer bij school verwacht wordt.

Ondertussen beginnen de spieren in mijn nek zich alweer te spannen. Hoop dat mijn man vanavond thuis komt en dat deze me een stevige massage kan geven.....

Geen opmerkingen: