Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 18 oktober 2013

Leuk die reacties op de give away

Alvast heel erg bedankt voor de eerste reacties op mijn give away. Ik vind het erg leuk om te kijken wat jullie met de 5 euro zouden doen en zit er dan ook serieus aan de te denken om dit balletje te laten rollen. Misschien een idee om het straks voor serious request te doen. Zat me net even te verdiepen in de aankoop van een chalet op de camping waar we straks naartoe gaan. Zag dat je ook een optie hebt om hem aan te kopen en dan te laten verhuren. Ze garanderen 8% winst over 10 jaar gemiddeld. Zit te denken om me daarin te gaan verdiepen. Het is redelijk dicht bij ons in de buurt en er zit een heel mooi zwembad bij zo te zien. Wil me er meer in gaan verdiepen...Lijkt me wel wat nl. Maar wil wel meer info over hoe het zit als ie niet verhuurd is en of je dan bv zelf moet betalen om erin te mogen of dat je er dan zo in kan, wat de bijkomende kosten zijn etc etc. Want je bent er natuurlijk niet alleen met de aanschafprijs. Nou moet me gaan klaarmaken voor de kraamvisite, dochter en ik moeten allebei nog in de kleren. Wellicht tot laterz.

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Het klinkt als een mooie investering, maar het lijkt me ook wel veel werk. En wat als je huurders hebt die de boel slordig achterlaten?