Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 27 maart 2013

Zo me-time tot dinsdag

Gisteren had ik door te ruilen mijn laatste werkdag van deze week. En nu ben ik vrij tot volgende week dinsdag. Volop me-time dus. Ik ga beginnen met het maken van een lijstje met wat ik allemaal wens te doen deze week. Hiernaast wil ik de nodige tijd vrij houden om gewoon mezelf weer te laten bijkomen.
Het is een chaos in mijn hoofd, merk dat mijn ademhaing af en toe gewoon onrusitg is en ik heel erg hoog in mijn ademhaling zit. Tijd om kalmer aan te doen. Het wordt dus schipperen tussen wat wel en wat niet doen.
Het weer wordt wat zachter heb met manlief afgesproken dat hij van t weekend een start kan maken met de buitenboel.Lekker als al die groene aanslag op de tegels er weer af is en de tuin weer klaar is om te gaan genieten zodra de eerste zonnestralen er zijn en het warm genoeg is om buiten te zitten.
De reden dat ik hoog in mijn ademhaling zit is dat het erg druk is op het werk, helaas is er geen mogelijkheid om er een potje goed functionerende collega's bij te nemen en we weten allemaal dat het tijdelijk is, maar moeten er wel weer met zijn allen doorheen.
Ik heb gisteren een klein beetje geld van mijn beleggersspaarrekening overgeboekt naar de hypotheekaflosingsrekening,. Elk klein beetje helpt immers.
Vandaag wil ik eens bewust kijken op wat voor zaken ik bespaar en nog kan besparen.
Wie weet dat ik dat dan morgen maar eens blog.
Heb ee fijne dag.

1 opmerking:

sjouke zei

Zou je wel een lijstje maken? Of kies alleen die dingen uit die je echt leuk vindt en waar je energie van krijgt. Denk eens lekker aan jezelf en verwen jezelf eens lekker! Niet iedereen hoeft perfect te zijn....