Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 25 maart 2013

Update

Ik ben gisteren om 11 uur naar boven gegaan met manlief in mijn kielzog. De grootste kast op de slaapkamer van dochterlief is schoon en fris. Lekker, je kan goed zien dat er veel uit is en alles ligt er weer netjes in. Manlief heeft zijn kast aangepakt, niet helemaal naar mijn zin, maar het is zijn kast dus laat ik het er eerst maar even bij.:-)
Vervolgens op de babykamer de kast uitgepakt, hier zat veel spul in dat uitgezocht moest gaan worden. Heb het nodige uitgezocht, op andere plekken opgeborgen en alles wat terug moet in de babykast uitgewassen, of het ligt nu kaar om gewassen te gaan worden. Op deze kamer lag ook nog de nodige strijk, dus die heb ik naar beneden verplaatst. Strijkplank in de woonkamer en gaan met die banaan. Tussendoor wasjes aan het droogrek hangen en weer opvouwen.
De container zit nu echt helemaal vol, er valt niets meer aan te stampen nu. Gelukkig mag ie morgen weer geleegd gaan worden. Dan zullen we kijken of we hem weer snel vol kunnen krijgen. Ik heb anderhalve bananendoos vol met kleding die weg kan, en mijn kast moet nog gedaan worden. als ik alles heb gaat dit naar de kledingbak.
Aan de belastingaangifte ben ik niet toegekomen. Toen manlief me tegen vijf uur belde was ik gebroken en heb dus nog snel het eten klaargemaakt. We hebben dochterlief weggebracht naar mijn ouders en zijn daarna naar bed gegaan. Manlief heeft nog even tv gekeken, ik ben direct in slaap gevallen. En nu nu zit ik klaar om naar mijn werk te gaan. Niet helemaal fris en fruitig, maar toch heb ik best een lekker gevoel aan het weekend overgehouden.

3 opmerkingen:

pecunia2 zei

Dag geldover, wij brengen kleding die nog goed is altijd naar de container van het Leger des Heils of een andere goede doelen organisatie. Ooit 15 jaar geleden hadden we iets van 20 dozen baby en kleuterkleding! Die zijn we toen naar het AZC gaan brengen. Ons nieuwe huis had geen zolder anders had ik het misschien langer bewaard. Later toen de kinderen groter waren brachten we eens een aantal dozen naar het leger..dat werd niet vriendelijk ontvangen. Of we alles uit de dozen wilden halen en los in de kledingcontainer wilden doen. En ik had alles net netjes gewassen, gestreken en opgevouwen...
Maar het ruimde in elk geval wél op.

geldover zei

Hier doe ik het mooie spul naar de kerk van mijn ouders denk ik.Als ik het minder vind gaat het naar het leger des heils, dit omdat ze een jaar geleden sloten dumpten met kleding, dan maakt het in mijn ogen ook niet uit hoe het eruit ziet.

Vlijtig Liesje zei

Mijn man heeft een heel slordig bureautje, en dan moet ik me ook echt voorhouden dat het zíjn bureautje is...