Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 15 januari 2012

Gourmetten

Vanavond gaan we lekker gourmetten.
Dit in het kader van de vriezer leegeten. haha. we hadden twee grote schalen in de vriezer zitten, waarvan er dus 1 aan eht ontdooien is.
Nadeel dat ik het pas net verzonnen heb is wel dat ik geem lekkere champigonnetjes en paprika's enzo erbij heb en dat het dus vooral een dierlijke aangelegenheid gaat worden.
Heb alleen een uitje die ik in ringen kan gaan snijden.
Ondertussen blaffen manlief en ik tegen elkaar op, we hebben allebei de kriebelhoest en daar wordt je niet echt vrolijk van.
Dochterlief kruipt even naast me om te vertellen dat ik heul lief ben, zo lief dat papa een beetje lief is....Heerlijk een zondagje helemaal niksen. Gisteren waren we ook al beide niet vooruit te branden.
Ben in mijn hoofd bezig met plannen te maken voor aankomende week. Wil de tuin schoffelen en bijmesten. Ook de bak voor kan wel een beurt gebruiken. Onze auto moet nodig even schoongewassen worden, kan misschien ent nog voordat het gaat vriezen, maar eens even kijken. We hebben vrijdagavond de nieuwjaarsborrel gehad van het werk, dat was echt even lekker ontspannen. Er waren een aantal mensen niet aanwezig die nu al weten dat ze op de schopstoel zitten. Dat vond ik wel erg jammer. Het is lastig nu, het ene kamp weet dat ze mogen blijven, het andere dat ze zich moeten verbeteren en er zijn er die aangeraden wordt uit te kijken naar een andere baan. Mijn functie moet dus nog beoordeeeld worden. Je loopt een klein beetje op het feeestje rond te kijken met een oog van wie is hier volgend jaar nog?
Op consumindergebeid gaat het erg goed. Niks bijzonders gekocht. Echt alleen de noodzakelijke dingen als brood en groente.
Ik laat alle aanbiedingen en akties echt ons hius voorbij gaan. Echt nodig ben ik ze niet dus niet kopen is meer besparen. Gisteren heeft manlief even brood gehaald.
Ik ga vandaag mijn zegeningen maar eens tellen...het is lekker weer, een heerlijk gezin, mooi huis, fijne familie en vriendenkring....en lieve blogvrienden.
Jullie ook allemaal een fijne dag gewenst

Geen opmerkingen: