Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 16 januari 2012

Nog tien dagen voor t salaris komt...

Nog tien dagen te gaan en onze rekening heeft het 0 punt bereikt.
We moeten dus 10 dagen met het geld in onze portemonnee doen en ik hoop dat er niets meer af moet vasn de rekening, hou hem wel elke dag in de gaten, want als er iets afgaat moet er aangevuld worden van de spaarrekening.
We hebben nu wel redelijk geld in huis. De reden hiervan is dat we zaterdag nog naar Duitsland zijn geweest en daar wil ik niet pinnen daar ik daar bij de bank 2,25 euro voor moet betalen.
Cash opgenomen in nederland dus. We hebben eigenlijk niets bijzonders gekocht dit keer. Baalde een beetje dat dochter van vijf al echt een eigen smaak heeft, ze hadden bergschoenen, nu voor 12 euro. Maar ze gilde zo hard dat ze ze niet mooi vond dat ik ze maar niet heb gehaald. Heb nu elke dag al een probleem als ik haar een broek aan wil doen, want het is een echt jurken en rokkenkind. Ze vind zichzelf echt 'een lekkere chick' met een rokje aan. Ja en dan draait ze haar kontje ook nog even. Je moet lachen als je het ziet.
Maar ik moet dus echt kalm aan doen nu, of morgen weer een ritje naar de bank maken om het geld op de rekening bij te storten. Maar even kijken dus.
Deze week werk ik twee avonddiensten, vandaag en morgen. vind dat wel lekker, dan ben ik dinsdagavond weer klaar voor de rest van de week.
Ik moet nog eens even kijken wanneer dochterlief nog meer vakantie heeft dit jaar dan neem ik deze ook alvast lekker vrij.
Verder heb ik weinig te melden, merk dat mijn energielevel weer niet je van het is. Als ik mijn bed of de bank zie dan slaap ik en ik moet door een ander wakker gemaakt worden, anders slaap ik door. Ben ook nog steeds niet van die kriebelhoest af, ik rochel en piep erbij. HEb in mijn medicijnkastje nog codeine gevonden, dit verlicht wel enigszins de kriebel. Hoop dat ik het nu met nog een weekje over is.
Ik wilde eigenlijk vanmorgen de tuin schoffelen, maar het heeft hier vannacht zo hard gevroren dat het geen zin heeft om het te proberen.
De kippen zijn vanmorgen al gevoerd, heb het voer wat dichter bij de achterdeuren gestrooid en ik moet zeggen wat een plezier als je vijf van die beestjes dan lekker ziet pikken. Ik baal er nog steeds een beetje van dat ze helemaal van de leg af zijn. Kan niet wachten om weer mijn eigen eitjes te kunnen eten. Wanneer de dagen gaan lengen zouden ze ook weer moeten beginnen met leggen.
9 januari heb ik een give away op mijn site gezet, tot nu toe heeft niemand gereageerd, moecht er alsnog iemand belang bij hebben dan hoor ik het graag. Ik kon nu afgelopen zondag niet kiezen wie he zou krijgen, haha.

1 opmerking:

Dileja zei

wat is het toch altijd leuk de blog van je te lezen en weer zo herkenbaar!. ook wij zitten alweer bij de nullijn, maar gelukkig wel alles al betaald en nog aardig wat in de vriezer, dus we komen wel rond. Vind het een sport, ook werk ik tegenwoordig met weekmenu''s en ik geloofde het eerst echt niet, maar het bespaart zeker wel!

Ik woon midden in Brabant, dus even naar Duitsland rijden loont niet voor ons,maar wel een heerlijkheid voor jullie zeg.

Jammer dat er niemand gereageerd heeft op je gifaway. ik kan niet tegen sieraden...dus ook aan mijn helaas niet besteed.

groeten en ga zo door. Wilma